1st

3rd

miercuri, 12 februarie 2014

Comisionul, Banca si Jumulitul Clienților

        Putini sunt cei care în zilele noastre nu au un cont la banca, ba să  primească salariul, ba să primească pensia, să faci plăti online, plăti la magazin etc. Cu alte cuvinte un cont în bancar cu card atașat este foarte util în zilele noastre pentru a ne scuti de statul la cozi sau de drumuri inutile la diferite ghișee.
        Nu știu cum sunt băncile în alta parte, dar la noi se pare că sunt specializate în a jumuli clienții în fel și chip. Știrile despre comisioanele nejustificat de mari  practicate de băncile noastre nu sunt departe de adevăr,  din câte se pare.
Source: http://www.andertoons.com
        O întâmplare interesanta este cea prin  care am trecut atunci când, fiind client relativ fidel, la băncuța banul prost economisit,  am primit un apel precum că trebuie sa îmi fac cont într-o anumita valută pentru a putea primi în cont o anumita suma de bani recuperata prin `taxa înapoi`  de la fiscul din străinătate.
        Crearea contului în valuta respectiva nu costa absolut nimic, este FREEE și se face cât ai clipi …. dar închiderea contului costa  20 de euro.

        `Tragic` este faptul că suma respectivă a ajuns în cont cu câteva zile înainte  să sune duduia respectiva ce îmi ceara imperativ sa vin la banca sa îmi fac contul ca sa pot  primi banii. Am știut ca banii au ajuns în cont datorita internetului; noroc cu tehnologia din zilele noastre, ca altfel rămâneam mai ușor cu 20 euro.  Acum ce sa faci sa ii reclami? Sa închizi contul? Sa le faci scandal?... poate le merita pe toate acestea, oricum un lucru este cert încrederea pe care o am  în `băncuțe` este din ce în ce mai mică.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu